2009. április 21., kedd

Bukottak Holdja- Fallen Moon. Új manga a Fumax-tól!


Ma olvastam arról, hogy a 2009-es tavaszi AnimeCon-ra jelenteti meg legújabb mangáját a Fumax kiadó!!!


Amit lehet tudni: angyalok és démonok körül szerveződik a történet, és több, különálló szálon fut.
A Wikipédia josei kategóriába sorolta. Mindössze egy kötetes, 192 (másik forrás szerint 204) oldal. Azt olvastam róla, hogy alig shounen ai.
Ígéretes jel a lányok számára, hogy a kötet amerikai kiadója a Blu Manga, mely a TokyoPop "mellékes kiadója" és yaoi mangák kiadásával foglalkozik.
Leírás fordítása a Blu Manga oldaláról:
"A Blu kiadásában jelenik meg, ez a nem e világi történetek tartalmazó gyűjtemény, mely megvilágítja a halhatatlan lények komplex életét. Egy angyal, aki elveszíti helyét az Éden Kertben, egy veszélyes és rejtélyes támogatót talál. Egy szegény festő befejezi egy nő portréját, modell nélkül és feltárja elfeledett múltját. Ezek a történetek és még sok más örömet szerez a a gyönyörű angyalok és démonfiúk rajongói számára."
Tudom, hogy néhány helyen furcsa a szöveg, de hát ez van odaírva...
Egy olvasói vélemény az Amazon.com-ról:
"6 rövid történet található a mangában, amik nagyon lazán kapcsolódnak egymáshoz a férfi angyalok és/vagy démonok vonalán... Ha a szép bishounen-ek rajongója vagy érdemes megvenni, de ha nem, akkor jobb, ha csak kölcsönkéred egy ismerősödtől."
Szerintem én biztosan meg fogom venni, mert imádom a szép bishi-ket és az angyal-démon téma az egyik gyengém :D

5 megjegyzés:

  1. Hmm... Érdekes, bár látni kéne, az nálam sokat befolyásol.
    Így elsőre kíváncsi vagyok rá. Hiába az angyal-ördög dolog nekem is bejön :-)

    VálaszTörlés
  2. Csúnya leszek, de nézz bele a Virgin Crisisbe. Tudom ecci, de elolvadok tőle.

    VálaszTörlés
  3. Majd Conon belenézünk! Azt olvastam, hogy a történet elég gyenge.
    A Virgin Crisis-t majd letöltöm és elolvasom. De azok a képek amiket néztem belőle, jaj... :D Miért vannak ilyen bishi-k egy ecchi-ben?!

    VálaszTörlés
  4. >angyal-démon téma az egyik gyengém :D

    Nekem is. :) Jó lenne ha egyszer kiadnák a Suikoden mangát is.

    VálaszTörlés
  5. Az "angyal-démon" az egy örök téma, bizony! :D

    Esélyes a gyűjteménybe. :)

    VálaszTörlés