2009. május 1., péntek

Új sorozatom- anime figurák

Mint a bemutatkozó bejegyzésben megígértem, kezdetét veszi új sorozatom, melyben anime figurákat fogok bemutatni.

Havonta 1 figuráról készül majd bejegyzés.
Ugyan április már elmúlt, de az első bemutató még áprilishoz tartozik.
Az ötlet onnan ered, hogy amikor figurát vásárolok, nem minden esetben tudom megnézni a boltban, ezért az interneten keresnék róla képet. Ezzel csak az a probléma, hogy a neten lévő képek többsége, pici és rossz felbontású, és ezen fogok változtatni! Másik motivációm az volt, hogy Magyarországon még nem találtam példát hasonló kezdeményezésre.
A figurákról szóló bejegyzések inkább fotókból fognak csak állni, de azok jó nagyok lesznek.
A gyűjtés a szokásos módon kezdődött nálam is: megnéz az ember 1 animét, és azt mondja magának, fú de jó, utánanéz a neten, talál figurákat. Első körben még csak gashaponokat vettem, mert azok olcsók, de ahogy egyre jártasabb lettem a témában, egyre nagyobb igényeim lettek a figurákkal kapcsolatban. Így találtam rá Bome-ra.
Őt nem csak azért tartom kiválónak mert nagyon jól eltalálja a karaktereket, hanem azért is, mert a Kaiyodo cég gyártja le a figuráit, akik nagyon magas minőséggel dolgoznak.
Idáig összesen 6 Bome figurával rendelkezem, így fél éven át biztos tudok újat bemutatni hónapról-hónapra.
Igazából az összes figura Magyarországon kereskedelmi forgalomban kapható, vagy kapható volt, így végül is nem sok újat mutatok...
Első alkalommal, egy hazánkban nagyon népszerű animéből való párost fogok bemutatni.
Remélem tetszeni fog a rovat, és a képek is!
A képek feltöltés előtt azért átesnek egy kisebb fajta kicsinyítésen, de még így is nagyok maradnak. Sajnos nem tudom eredeti méretben feltölteni, mert az úgy nagyon sokáig tartana, de bízom benne, hogy ez nem okoz gondot, mert így is óriási marad. Ha valakinek igénye van az eredeti méretű képre, írjon nekem és megoldjuk, hogy megkapja. A képek így 1600×1200-as kicsinyítésben kerülnek fel a blogra.
Egy kis ízelítő a gyűjteményből (a fotó kb. minimum fél éves, azóta sokat változott már)

1 megjegyzés:

  1. azta micsoda gyüjtemény O.o én is imádom a figurákat, csak sajnos r*hadt drágák.

    VálaszTörlés