2009. április 14., kedd

Full Metal Alchemist 2- Brotherhood

Idáig csak 2 rész jött ki, de ez még nem hozott semmi újat. Remake lenne az új széria?

Aki nem ismeri z első szériát: Fullmetal Alchemist 1
Igen, idáig határozottan remake. Nem történt még semmi új, az előző szezonhoz képest.
Tudom, hogy úgy akarják megcsinálni, hogy az is be tudjon kapcsolódni, aki még nem ismeri a történetet, de hát, azért... Régi fan-ként idáig elégedetlen vagyok.
Pláne hogy a rajzolást sikerült elszúrni. Olyan csúnyák lettek szegény szereplők, ezzel az új rajzolási-móddal, hogy majdnem elsírja magát az ember.
A történet egyébként rendben van, ugyan úgy kapjuk a tipikus shounen fight-ot, a jól kiegyensúlyozott humoros és drámai jelenetek között egyensúlyozva.

Akkor is nézni fogom, ha csak remake, de azért reménykedem benne, hogy lesz valami újdonság is
Értékelés: 4/5

11 megjegyzés:

  1. Azért ezt így nem mondanám. Például a második részben rögtön feltűnt egy új karakter Truth személyében.
    Ja, és ez a sorozat egy remake, igen, ezt eddig is lehetett tudni, viszont ez a manga alapján fog haladni, nem úgy mint az első sorozat (annak kb. csak az első 15 része ment a manga alapján, utána semmi egyezést nem lehet találni).
    Amúgy a grafikával szerintem nincs semmi baj, de ez már ízlés kérdése.

    VálaszTörlés
  2. Sikerült elkövetnem egy hibát, pedig nagyon óvakodtam tőle. Bocsi.
    A remake dologgal kapcsolatban: amikor meghallottam ,hogy új sorozata lesz a fullmetal-nak akkor bambán néztem ki a fejemből, hogy most akkor hogyan fogják folytatni, miután teljesen lezárták a sorozatot, meg a filmmel is jól befejezték. Csak annyit tudtam, hogy a manga még fut, ezért voltak kétségeim, hogy a sorozat végétől folytatják-e, vagy "in medias res", és fölveszik valahol a mangát. Most úgy néz ki, hogy az utóbbi lesz. (nem olvasom a mangát)
    Köszönöm a kommentet!

    VálaszTörlés
  3. Eddig tényleg unalmas a dolog, csak azért nézem, mert a mangáról sokan áradoznak. Az első sorozat ismeretében lapos a sztori, a grafika semmit nem fejlődött -talán még rosszabb lett-. Bár, mentségemre legyen, hogy engem az első sorozat sem nyűgözött le. :(

    VálaszTörlés
  4. Sajnos a mangát én se olvastam még, de a shounen-fight animék közül szerintem a legjobb a Full Metal.
    A grafika az engem is elborzaszt, a csaták egyébként szebbek lettek, de az összes többi része gagyi lett szerintem.
    A történetben állítólag lesz változás, csak gondolom meg akarják mutatni a nézőknek, hogy kb. hol járunk és úgy hozzáfűzni az új adagot.

    VálaszTörlés
  5. A Manga jó...
    ez is azt követi, a rajzolás, szerintem jobb, de izlések és pofonok...
    még jópár rész kell, hogy lemenjen, míg újat (mangát) mutat...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon reménykedem benne, hogy jó lesz!
    Idáig is jó, csak nem nyújt újat.

    VálaszTörlés
  7. Nekem nagyon tetszik. Bár mindenkinek ízlés kérdése. Nos a reesembool-os részektől egyre nagyobbak a változások. Mind történetbeli és mind sorrendbeli változások. ÉS ha elhagyjuk a Greed-es részeket akkor onnatól semmenyire se lesz hasonló. Mellesleg imádom a mangát tehát még tartsatok ki! nemsokára jönnek új részek!

    VálaszTörlés
  8. Hali:) Amennyi részt én láttam az új szériából (nem sok), véleményem szerint a grafika egy kicsit fura, a Kapu nekem az elsőben jobban tetszett... De idővel ezt is meg lehet szokni... Sajnos a történet nagyon gyorsan megy, Dr. Marco-t és az 5-ös labort is nagyon gyorsan elintézik... De azért már várom :)

    VálaszTörlés
  9. nekem eddig nagyon tetszik!a grafika is tetszik de így felirattal nem az igazi:( :D jó lenne szinkronnal! :P:P:P

    VálaszTörlés
  10. hűűűűű! bocsi de egy frissítés jól jönne!mert én már 45 rész láttam, és itt már kicsit sem olyan mint az előző!(mármint sokkal jobb!)=)

    VálaszTörlés
  11. Azért nem frissítek, mert a blog jellege más. Nem az a dolgom, hogy minden epizód után értékelőt írjak!
    Az összes bejegyzés, akkor készül, amikor még csak egy-két epizód jött ki az animéből. Ezt azért teszem, hogy mások tájékozódhassanak, hogy miről szól. Az hogy mi van a pl.32 részben, már nem érdekes a bejegyzés szempontjából!

    VálaszTörlés