2009. április 14., kedd

Hanasakeru seishounen- FRISSÍTVE!

Figyelem! Fiúk ezt el se olvassák! Az évad legnagyobb shojo animéje, ami azért hagy kívánnivalót maga után...

Az alaphelyzet szerint Kajika egy gazdag családból származó, csodaszép lány, aki tökéletes és gyönyörű... Már itt rossz az egész.
Az első részben csak annyi a fontos, hogy Kajika apja közli a lányával, hogy az elmúlt 20 évben gondosan kiválasztott 3 fiút, akik lehetséges jövendőbelijei lehetnek miss tökélynek. De az apuci nem közli Kajikával, hogy kik ezek, csak azt mondja, hogy megrendezi, hogy ezek a fiúk felbukkanjanak a lány közelében, és neki fel kell ismerni őket és választani közülük.
A srácok mind tökéletesek és teljesen bishounen-ek, így Kajikának nem lesz egyszerű a választás.

Azóta kijött a második rész. Hát, ezt droppolni fogom. A csaj ideálja Mustafa, a leopárdja, akivel a szigeten élt együtt kiskorában. Meglát egy srácot, erre azt mondja "Mustafa!". Ami sok az sok! Ez már nagyon primitív! Azért a sok bishouenen miatt nézek még 1-2 részt, de ha még mindig Mustafánál lesz leragadva a csaj, akkor nálam ez véget ért.
Nem szoktam animéket lealázni, de ez megérdemelné.

Állítólag 39 részes, ami szerintem túl hosszú. Ráadásul nagyon rossz. (Közbe kiderült csak 13 részes lesz... Úgy tűnik korábban hosszabb távra tervezték.)
Értékelés: 1/5

13 megjegyzés:

  1. szerintem nem annyira rossz... csak egy picit unalmas néha. 39 rész?! huhh, én a 11. után nem tudtam tovább nézni, mert nem találtam több részt.....

    VálaszTörlés
  2. Eleinte még tetszett, sőt, az ötlet is jónak tűnt, de a kivitelezés szerintem nem túl jó.
    Közben megnéztem újra, korábbi információm hibás, csak 13 részes lesz a sorozat, és ha nem találtál többet, az azért van, mert ez jelenleg Japánaban is csak a 11. résznél tart. Ahogy ott leadják jön ki hozzá a felirat... Még nagyon új a sorozat.
    Elvileg június 28-án lesz az utolsó epizódja.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Nekem az első tíz rész van meg, de seholsem találok feliratot, csak az első 5 részig=( Tudnátok segíteni?

    Egy animefan

    VálaszTörlés
  4. Szia! Sajnos nekem se sikerült többet találni:(
    Az a legjobb ami az Addicts-on van. Remélem valaki más tud majd segíteni!
    Szerintem kénytelen leszel várni az Animeaddicts-os fordításra.

    VálaszTörlés
  5. En most néztem meg ,17 részt találtam,nekem tetszik-érdekes-kicsit más mint a tobbi anime.Szinte érdekel ki lessz a lány szerelme.Annyi csini srácot rajzoltak bele:)
    A watchanimeon.com -on megnézhetoek a részek.

    VálaszTörlés
  6. Sztem nagyon jó ez az anime, nem a tipikus shoujo. Valószínűleg lesz 39 rész, mer én most tartok a 29-nél.

    VálaszTörlés
  7. Szasztok, én érdeklődnék,hogy hol tudtadmegnézni vagy letölteni az a 29 részt? és tudtál hozzá magyar feliratot szerezni vagy angolul nézted? ha van felirat megkérdezhetem merre találtad? köszi:9

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Feliartot továbbra se találok hozzá, csak az AnimeAddicts-ost, de letölötőhelyet tudok adni! Az alábbi címen megtalálható az összes rész: http://www.animea.net/download/1510/Hanasakeru+Seish%C3%85%C2%8Dnen.html

    VálaszTörlés
  9. szia dóri én, már ne hagragudj hogy megszólítlak, de képzeld beírtam a linket amit kiírtál ahonnan letudnám tölteni a hansakeru seishounen össze srészét de nem található az oldal vagy mi, a lényeg nem jön be, van még valami ötleted ha ez nem működik honan tudnám letölteni az összes részt?köszi, és mégegyszer bocsi, jaj lehet nem nézem ezt az oldalt így ha van valami, megtennéd hogy ide írsz nekem:rend@freemail.hu köszi!):

    VálaszTörlés
  10. én itt találtam meg az anime http://www.cyber12.com/page-827.html letöltését jó de ha tudtok feliratot magyarul lécci irjátok meg kösszi

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok én csak 6 részét tudtam megnézni magyar felirattal az indavideon . Nem tudtok egy másik oldalt ahol megtudnám nézni ?

    VálaszTörlés
  12. én régeen már néztem,de valahol 100 felett már nem találtam részeket

    VálaszTörlés
  13. hali, akit még érdekel, az http://animgo.hu oldalon fent van az összes rész (felirat).

    VálaszTörlés