Ezzel a posttal befejezem a tavaszi szezon bemutatását, értékelését.
Még belenéztem néhány címbe, de teljes postot nem kívánok írni nekik.
Shangri-la: felejtős. Kislányok szupererővel. Meg transzvesztiták, na ne már. Értékelés: 1/5
Guin Saga: érdekesnek tűnő fantasy, csak nekem szokásosan lassú. A nézése közben kellett rájönnöm, hogy nem kedvelem a fantasy animéket, amik ilyen falucskában, népcsoportok viszonyait mutatja be. Értékelés: 3/5
Sengoku Basara: egész jó volt az első, lehet hogy nézni fogom, habár ez inkább fiúknak való. Értekelés: 4/5
Az egész idényről:
elég sok jó anime indult, de nagy sok közepes, és néhány szinten aluli is bekerült a szórásba. De a többség vagy nagyon jó, vagy közepes.
Amiket biztosan nézni fogok: Basquash!; Cross Game; Eden of the East, Full Metal Alchemist-Brotherhood; Phantom; Ristorante Paradiso; Pandora Hearts; Valkyria Chronicles
Talán nézni fogom: Hatsukoi Limited; Sengoku Basara; Shinkyoku Soukai Polyphonica Crimson S; 07-Ghost; Guin Saga.
Az biztos, hogy nyáron se fogunk unatkozni, mert ha valamit nem sikerül időközben megnézni, a szünetben mindig ott az idő :)
Köszönöm, hogy velem tartottatok az elmúlt héten, és remélem, hogy a későbbiekben is ilyen sok jó animéket köszönthetünk majd!!!
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Shangri-la: akkor azt hiszem ez tényleg nem nekem való.
VálaszTörlésHát, igen. A végén volt egy jó kis csata, de ha nem szereted a harcos, verekedős animéket, akkor szerintem ennek nem lesz jövője nálad.
VálaszTörlésHozzám leginkább a fantasy harcok állnak közel, kard, mágia.
VálaszTörlés