2009. április 14., kedd

07-Ghost-FRISSÍTVE

A bemutató képek alapján többet vártam ettől a szériától...

Egy jövőbeli világban 2 legjobb barát (fiúk, de majdnem olyan nyálas mint egy boys' love) tanulnak együtt az akadémián, ilyen katonasági dolgokat. De a harci technikájuk nem hétköznapi, hanem nem is tudom, hogy mondjam, a képen látszik.
Az egyik szegény, a másik gazdag. Szegény barátunk apját lemészárolták, és minden éjjel ezzel álmodik, míg egy nap, az akadémiára látogat a főparancsnok, és ekkor Teito rájön, hogy ő gyilkolta meg az apját, egy bizonyos nyakék miatt, de a kő hiányzik belőle (100% hogy ez a kő Teito-nál lesz, csak mi ezt még nem tudjuk).
Teito hirtelen felindulásból letámadja a kapitányt, amiért börtönbe vetik. Barátja segít neki megszökni. És pont. Ennyi az első rész, így kezdődnek meg Teito kalandjai.

Sok újat nem tudok hozzáfűzni a második rész után. Eléggé (inkább nagyon) kiszámítható a történet, de nem baj, mert a grafika lenyűgöző, úgyhogy még kitartok! Minden szezonba kell egy ilyen is.

Sok kis bishounen szereplőnk van, ezért lányoknak ajánlanám, de a militarista vonal miatt fiúk is nézhetik. De csak akkor, ha van hozzá türelmük.
A grafika szép, a szereplők helyesek, a sztori izgalmasnak igérkezik, valami mégis hiányzik.
Az biztos, hogy nézni fogom, mert még kiváncsi vagyok a fejleményekre, de ha nem lesz érdemi változás, akkor inkább nem pazarlom rá az időm.
Értékelés: 3/5

5 megjegyzés:

  1. 2 barátnőm a mangát olvasta, szerintük nagyon izgalmas anime lesz. Egyelőre a fantasy és Sho Hayami az ami miatt érdekel.

    VálaszTörlés
  2. Ha őszinte akarok lenni, akkor engem az egyenruhájuk fogott meg.
    Valahonnan ismerős volt az Ayanami hangja, de nem tudtam hogy Ő az!!! Kedvenc gonoszom hangja :)
    Most már tényleg néznem kell!!!

    VálaszTörlés
  3. >Kedvenc gonoszom hangja :)

    Aizen?

    VálaszTörlés
  4. Nem Aizen. A Descendants of darkness-ből (én jobb szeretem Yami no Matsuei-nek hívni) Muraki hangja. Jaj, azt annyira szeretem- elő is jött belőlem a fangirl azonnal :)!!!

    VálaszTörlés
  5. Murakit én is bírtam. :)

    VálaszTörlés