2009. április 15., szerda

Valkyria Chronicles

Ezt az animét nem akarom bántani, mert egész jó csak nem az én műfajom.

Az alaptörténet itt is sokunk számára ismerős: békés falut megtámadják.
A pikantéria abból adódik, hogy védelmi őrjárathoz csatlakozik 2 lánya faluból.
Nem is akarok nagyon többet írni, fiúknak ajánlom. 2 csinos lány, fegyverrel a kezében, egyenruhában, leginkább a fiúk igényeit elégíti ki.
Egy dolog miatt sajnálom hogy nem fogom nézni, az pedig az egész sok humor. A maga nemében, hogy háborús, meg csini csajok fegyverrel, egész jó műről van szó.
Még ami említést érdemel, hogy egy játékból készült az anime.

Ezt végül is nézni fogom. Bejön.
Mint írtam, háborús, mégis humoros, ahol csinos lányok látnak el katonai feladatokat (igazából csak 1, de az épp elég).
Értékelés: 3,5/5

5 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem az RPGből készült animéket, így ezt vártam a legjobban. Persze a középkori háborús sztorik: Suikoden, Abyss közelebb állnak hozzám,de remélem ebben sem fogok csalódni.

    VálaszTörlés
  2. Amiket írtál, azokat sajnos nem ismerem, de az egyik barátnőm nagyon szereti a Suikoden-t.
    Szerintem a Valkyria-ban nem fogsz csalódni, mert nagyon jó, csak engem annyira nem érdekel. De még néhány részt meg fogok nézni belőle, mert igazán szórakoztató.

    VálaszTörlés
  3. >de az egyik barátnőm nagyon szereti a >Suikoden-t.

    Ő is fórumozik? Hátha ismerem.

    Suikodenről és Abyssról írtam bővebben is a blogon, ha van időd érdemes elolvasni hátha megtetszik.

    Valkyria: én is remélem, grafika szerencsére olyan szép mint a gameben. :)

    VálaszTörlés
  4. Ő nem fórumozik.
    Mindenképp megnézem majd, amiket írtál!!!

    VálaszTörlés
  5. Nem fórumozik, de itt van :3 (szerény személyem)

    A Suikoden III-at és a Tales of sorozatokat én is ismerem (tehát az Abysst is)

    A Valkyriában egész jól vissza tudják adni az eredeti játék grafikája által keltett hatást. Meglepő. :)

    VálaszTörlés