2009. április 14., kedd

Tears to Tiara

Második nekifutásra ezt a kis mágikus világban játszódó, "békés falut letámadja gonosz főúr, hogy felélessze a démon nagyurat" tematikájú animét vizsgálom.

A történet legelején egy leány ül egy sötét és felettébb üresnek tűnő faluban, míg a férfiak kinn vadásznak az erdőben. Egyszer csak egy hadsereg jön a faluba, a helyi vezetővel az élén.
A lány, mint a falu képviselője kijön a vezető elé, és kiáll a falujáért. A gonosz hódító közli vele, hogy fel akarja éleszteni a környéken elzárt démont, és ehhez a a falut képviselő papnőre van szükség, mert Ő a leszármazottja ha jól emlékszem valami tündé-nek, aki elzárta a démont.
Elmennek a barlangba (a lányt megzsarolták, hogy menjen, már hősiesen öngyilkosságot akart elkövetni, hogy megmentse a világot, de a faluból származó 2 kisgyermek a gonosz úr kezébe kerül...)
NA, tehát feléled a démon -aki mellesleg egy igazi bishounen- miközben a lány bátyja hősiesen harcol, hogy megmentse húgát.

Ez egy aranyos anime, de akkora klisé mint a ház. Teljesen kiszámítható a történet, mintha csak egy mesekönyvből lépett volna elő.
Utewara fanoknak ajánlom. Nekem túl kiszámítható és lassú.
Értékelés: 2/5

6 megjegyzés:

  1. Remélem nem fogok benne csalódni. Utawarerumono neked tetszett?

    VálaszTörlés
  2. Pár rész után abbahagytam mert nem kötött le. De úgy érzem nagyon hasonlít rá.
    Mindig tervezem hogy újrakezdem az Utewarerumono-t, de mindig jön valami más, amit szívesebben nézek.
    Ha tetszett az Utewara, akkor szerintem ez is fog.

    VálaszTörlés
  3. Utewarerumono: első 4 rész még nekem sem jött be,d e aztán ahogy beindult a történet nagyon izgalmas lett. Kb 7. résztől. Gondolom a Tiara is ilyen lesz .

    VálaszTörlés
  4. Sok animével voltam úgy hogy majdnem befejeztem, de épp akkor lett amikor érdekes, amikoe eldöntöttem, hogy nem nézem tovább. Pl. a Loveless-t se szerettem volna meg, ha a 3. résznél abbahagyom, de nem hagytam abba, és azóta az egyik kedvencem.
    Az a baj, hogy most annyi anime indul ,hogy már szelektálnom kell, hogy mit nézzek és mit ne, de később még lehet olyat is megnézek, amire most azt írom, hogy nem fogom követni. Csak sajnos az animék nézése mellett sok dolga van az embernek, így nem tudok egyszerre kb. 7-nél többet nézni hétről hétre.
    Aztán még az Animax-et is nézni kéne néha legalább, és szegény D.Gray-man-t is fél éve kezdtem már el, úgyhogy sajnos nem mindent tudok nézni az újakból, pedig olyan jó lenne!!!

    VálaszTörlés
  5. Ezzel én is így vagyok, de szerencsére jön a nyár, akkor nem nagyon szokott jó sorozat indulni így van idő mindent bepótolni. :)

    VálaszTörlés
  6. Igen, a nyarat már nagyon várom! Csak előtte le kell vizsgázni :(
    Ráadásul pont a con utáni héten kezdődnek a vizsgáim =(
    Te jössz AnimeCon-ra?

    VálaszTörlés