2009. május 1., péntek

Bome Collection 12- Full Metal Panic Kaname Chidori & Teretha Testarossa figura, 1/8-as

A méltán híres és népszerű Full Metal Panic főhősnőit kapjuk kézhez Bome megmunkálásában.

Egyik első animém volt a FMP és azonnal meg is szerettem. A mechakhoz szoknom kellett, de a főszereplőket pillanatok alatt megszerettem.
Bome sorozatának 12. tagja ez a 2 darabos szett. Csodás ötletnek tartom, hogy párban adták ki. Tudom, hogy a többség csak Kanamét szeretné megvenni, és bevallom, én is így voltam vele, de miután hazahoztam és kibontottam őket teljesen megváltozott a véleményem, és azóta el se tudnám képzelni, hogy csak Kaname figurám legyen.
Tessa kb. 10 centi, Kaname kb. 15 cm magas.
Külön kiemelném a talpazatot, amire állíthatók. Ez egy másik jellegzetessége Bome figuráinak, hogy díszes a talapzat. Kaname alatt egy TSR- The scond raid logó található- ami az FMP második szériája. Egyébként nagyon jó, ha nem láttátok, viszont szeretitek a FMP, akkor kötelező megnézni! Ebből kifolyólag, azt sejtem, hogy a figurák a 2. széria alapján készültek, ami valószínű, mert sokkal inkább a sötétebb hangulatú második széria karakterdizánjára hasonlítanak a figurák, mint az elsőére. Tessa pedig egy Mithril logón csücsül.
A figurák megformálásán nagyon átjön a karakterek természete. Kanaméről sugárzik a dominancia és vagányság, és nem maradhat el a kezéből a Souosukét fenyítő eszköze :)
Tessán látszik a finomság és nőiesség, ill. törékenysége.
Mindenki aki szereti az FMP-t és megengedheti magának, hogy megvegye a figurákat, nagyon ajánlom ezt a szettet. Szebb FMP figurákat nem láttam, és valószínűleg nem is lesz, habár a fiúk valószínűleg inkább a fürdőruhás kiadásokat preferálják...
Fogyasztói áruk 7990.- Ft, kapható a magyarországi forgalmazónál, a Holdfény Fantasy Kft.-nél. Ha jól tudom a Trillian is foglalkozik figurák rendelésével.

4 megjegyzés:

  1. Jól néznek ki, kár, hogy Yuber figura nem kapható.

    VálaszTörlés
  2. Hűha... Most igazán irigyellek, az FMP nekem is kedvencem és a figurák tényleg nagyon jól néznek ki. Gratulálok hozzájuk! ;)

    VálaszTörlés